tisdag 14 december 2010

Dagis

Idag har vi varit på besök på mitt dagis, Sagolunden och avd. Lilla björn. Det var ett jättemysigt dagis med snäll och gullig personal! Barnen är mellan 1-3 år och det är alltid tre "fröknar" dom jobbar. Jag kommer tillhöra en grupp som heter sniglarna, det är för oss allra minsta. Idag fick jag vara med och sjunga och äta frukt! Alla barnen var snälla mot mig, en tjej som heter Ines var riktigt intresserad och ville sitta bredvid mig. Jag ska börja på inskolning den 11 januari. Det blir två veckors inskolning innan jag börjar på riktigt! Mamma blev speciellt glad över att vi kommer sova utomhus i små lådor, tydligen ska det göra att man slipper bli förkyld alltför ofta! Tror det kommer bli jättebra! Kram


- Mias iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar