tisdag 2 februari 2010

Jag och min kompis Leo




Hej!
De senaste dagarna har jag träffat min kompis Leo flera gånger, det blir roligare för varje gång. Jag och Leo gillar att titta på varandra och ibland kommer det till och med ett litet smile:-) Leo är lite starkare än mig så ibland får Leos mamma Malin säga åt honom att inte ta så hårt i mig.... Snön har fortsatt att falla och nu har vi närmare en halvmeter snö på tomten, mamma tycker det är jobbigt att köra barnvagnen och jag kan erkänna att det är lite skumpigt! Om en stund skall mamma och jag ta bussen till föräldragruppen på BVC i Lyckeby sedan kommer farmor hit och äter lunch! Trevlig dag och en stor krya på dig kram till moster Josse som fått kräksjukan!
Signe

2 kommentarer:

  1. Vilken cool tröja på en cool bebis!!

    SvaraRadera
  2. Håller med Edith, och ville bara säga vilken "sötis" du e Signe =O)
    Kram/Linda

    SvaraRadera