söndag 14 februari 2010

Myskväll med Uno







Hej!
Helgen har bjudit på massa skojiga saker. I fredags åkte vi till Skillinge för attt träffa min kompis Ida och hennes föräldrar. Ida och jag var ganska högljudda båda två och lät inte våra mammor och pappor äta ifred.....I lördags fick jag träffa Uno och hans föräldrar Bella och Fredrik, vi hade jätteskoj ihop, bla mös Uno och jag ihop på filten. Uno ville gärna klappa på mig hela tiden, jag gillade det men Bella var rädd att han skulle ta i lite för hårt ibland, han är ju en stor kille, snart 2 år. Igår firade vi Alla hjärtans dag...eller rättare sagt...mamma och pappa ville helst göra det själva....jag var hos farmor och farfar hela em och kvällen. Det gick jättebra! Idag vaknade jag vid halv 7 och nu har mamma och jag just ätit frukost. Om några timmar skall vi åka och hälsa på Noel i Ronneby! Vi hörs, kram Signe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar