söndag 28 februari 2010

Solig söndag och sittvagnspremiär







Tjolahopp!
Jag mår bättre från förkylningen och har sovit bättre inatt säger mamma och pappa, skönt! Vi har vart ute en tur i det fina och soliga vädret idag. Jag fick testa att åka i sittvagn för att kunna "se" lite mer, det gick riktigt bra men som vanligt somnade jag....gör nästan alltid det när jag åker vagn. Fick sova en timme utomhus medan mamma och pappa kunde njuta av den härliga solen. Helgen har varit bra, igår kväll fick jag träffa min kompis Noel i Ronneby. Vi var dock inte så förtjusta i varandra, såfort den ena av oss skrek till blev den andra rädd och skrek dubbelt så högt....det var alltså rätt så hög ljudvolym...:-) Nu är det söndagsmys dags med mamma och pappa...skall passa på att gosa extra mycket med pappa eftersom han skall åka bort snart...länge....snyft!
Kram Signe

1 kommentar:

  1. Jäkla pappor som bara far och flänger ;)
    Jag ska snart också få åka sittvagn, jippi - men jag blir så snabbt trött av alla intryck! Skönt att det börjar kännas som vår- då är det extra kul med sittvagn tycker jag! Ha en fin söndag!

    SvaraRadera