lördag 15 maj 2010

En kväll på Nivå för att fira farfars pension











Hej!
Igår var vi på restaurang Nivå. Vi överraskade farfar med en middag för att fira hans pension. Jag, mamma och pappa åkte först hem till honom och farmor med en flaska champagne sedan mötte vi upp Björn och Eva inne i stan. Jag åt gröt medan de andra beställde in kött av olika slag. Tuggade gjorde jag också på menyn..den var väldigt god...Vi avslutade kvällen med fika hemma hos farmor och farfar. Jag fick vara uppe enda till kl. 22.00. Som vanligt var jag GLAD GLAD GLAD hela kvällen:-) Somnade gjorde jag sedan som en stock och sov hela natten fram till kl. 7.30. Ikväll skall jag och pappa vara hemma själva, mamma skall till Elin på tjejfest. Förresten kommer mormor och morfar hem från Mallorca ikväll, hoppas hemresan går bra!

Kram Signe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar