måndag 3 maj 2010

Haft en späckad vecka....











..men nu hinner jag skriva! Valborgshelgen har varit bra. Vi har haft besök av min kompis Ida och hennes familj. Jättetrevligt! I lördags, 1 maj, begav vi oss till Växjö för att se när mamma skulle springa Växjöloppet. Hon var jätteduktig...47 minuter tog det för henne att springa en mil! Jag, pappa och farmor hejade på henne enda in i mål! Nu skall hon ladda vidare för Göteborgsvarvet om ett par veckor:-) På kvällen åkte mamma och jag till Hasslö för att träffa mormor och morfar, det var jätteskoj som alltid. Solen sken och jag kunde sova ute i vagnen. Inatt har jag dock inte sovit alls bra, vaknade på morgonen och var snorig och hostig. Vill inte bli förkyld nu....håller tummarna för att jag snart blir piggare så jag och mamma kan åka till Carl och Alice i Lund senare i veckan! Förresten..jag har fått en gåstol, än så länge bara står jag i den....har inte fattat hur jag skall göra för att ta mig fram....men snart så!

Kram Signe

1 kommentar:

  1. Hej sötis! Vi har likadana gåstolar! Fast olika färg! Eller stå-och-sitta-i-stol som mamma kallar den! Jag kommer bara lite framåt ibland!
    Duktig du var Mia!!! Heja dig!!

    SvaraRadera