onsdag 5 maj 2010

Förkylning och feber


Hej!
Oj vad min näsa rinner... jag är dock feberfri idag efter ett par dagar med upp mot 40 graders feber. Varit ett par jobbiga dagar för både mig och mamma, lite sömn och extra gnälligt. Igår var farmor här hela dagen och "passade" mig så mamma kunde vila lite. Pappa är borta och jobbar så det har varit extra tungt för mamma. Tur farmor finns så nära och alltid ställer upp! TACK!Nu hoppas jag att jag snart blir helt frisk och att mamma inte blir smittad och förkyld. Vi får se när vi kan köra ner till Lund, kanske i helgen om allt är bra då! Bilden är på pappa och mig när vi är i Växjö och hejar på mamma.

Kram Signe

1 kommentar:

  1. Krya på dig kompis! Det "sägs" ju att man ska ha mellan 7-8 förkylningar under sitt första levnadsår....pust! Jag får nog alla på en gång kanske? Kram

    SvaraRadera