tisdag 19 januari 2010

Febern kom....

...trots att mamma och jag trodde jag skulle slippa. Igår kväll var jag jättegrinig och hade 39.5 graders feber. Jag var inte alls sugen på mat. När pappa skulle ge mig ersättning ur flaska bara skrek jag. Efter en panodil och lite vila piggnade jag till så mamma kunde amma mig innan jag somnade vid 21.00. Har sovit bra inatt i alla fall och är piggare idag även om jag fortfarande har lite feber. Vid lunch kommer min kompis Edith och hennes mamma Linda hit. Edith och jag är nästan lika gamla, hon är född 6 oktober. Ska bli skoj att "leka" med henne! Förresten så har nog mamma och pappa bestämt dopdag, troligen blir det lördagen den 27 mars i Lösens kyrka. Vi skall bestämma definitivt denna veckan. Egentligen hade vi tänkt Augerums kyrka men den renoveras tydligen och öppnas inte förrän i juni.
Ha en bra dag!
Kram Signe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar