onsdag 6 januari 2010

Mer snö


Hej!
Ännu mer snö har det kommit det senaste dagarna. Tyvärr har vi inte vart ute så mkt eftersom mamma kännt sig lite krasslig, det är väl jag som smittat henne kanske?! Jag mår i alla fall bättre och hostar inte så mkt på nätterna längre. Inatt sov jag gott mellan 22.30 till 07.30 dock låter jag väldigt mycket, snarkar och snörvlar vilket resulterade i att mamma fick lägga sig på soffan. Det är nog åter dags för mig att ligga i mitt eget rum vilket jag började göra innan jag blev förkyld. Idag är det trettondagen och vi är än så länge inne och bara slappar. Planerna för veckan är ett IKEA besök, mamma och pappa skall köpa ett skåp som vi skall ha i vardagsrummet. Förresten så monterade pappa och farfar upp en taklampa i mitt rum igår. De satte också upp den fina tavlan jag fick i julklapp av Carl och Alice! Dagens bloggbild är när pappa bär mig i babybjörnen, nu är jag tillräckligt stark att "sitta" framåt! Kul! Kram Signe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar