tisdag 12 januari 2010

Mamma var trött....




..när jag idag bestämde mig för att vakna redan 05.45....kanske var det för att hinna mysa med pappa en stund innan han gick till jobbet? Mamma och jag fick i alla fall en stund med pappa men när han åkt la vi oss igen och sov ett tag till. ( Tyckte framförallt mamma om) Nu på förmiddagen har mamma och jag varit ute på en promenad i Bastasjöskogarna, inte så kallt och blåsigt idag. I eftermiddag kommer vår granne Linda och hennes barn Tuva och Ella hit och fikar. En lugn dag alltså! Planerna för veckan annars är ett besök av mormor, det var tre veckor sedan jag träffade henne så det skall bli mysigt! Mamma och jag skall också åka in till stan någon dag och fixa lite ärenden, b.la gå på Polarn och Pyrets rea! Jag behöver lite fler bodys...växer ju som attan. Nu är jag hungrig så jag skall be mamma snällt om ett skrovmål.....vråååååål..:-) Bilderna är tagna för ett par veckor sedan då jag var väldigt förkyld och låg nerbäddad med feber och snorig näsa...jag ville gärna hålla pappa i handen....


Kram Signe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar