söndag 24 januari 2010

Hos mormor och morfar

Hej!
Sedan i lördags är mamma och jag hos mormor och morfar i Emmaboda. Mysigt att träffa dem. Vi har mest varit hemma men även ett besök hos Edith i Fiddekulla har vi hunnit med. Jag och mamma har fått eget rum och jag har fått sova i en spjälsäng som liknar den jag har hemma. Jag har varit lite orolig om nätterna och vaknat redan 06.30 på morgonen men så är det kanske när man inte är "riktigt hemmastadd"?! Idag skall mamma och jag åka till Kosta en liten tur sedan blir det hemmamys med mormor och morfar när de kommer från jobbet. Förresten så kom pappa förbi här igår och åt middag innan han körde till Kosta, han gav mig mat ur flaska och busade med mig några timmar. Skoj:-) Nu kan jag till och med skratta högt ibland...särskilt när pappa gör roliga grimascher med sin tunga:-) Jag har också börjat "sutta" på underläppen vilket ser kul ut tycker mamma! Dags för en morgonpromenad i den småländska kylan!
Kram Signe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar