onsdag 2 december 2009

Borta bra men hemma bäst

Hej!
Nu är vi hemma i Bastasjö igen! Mysigt att komma hem, borta bra men hemma bäst! Vi kom hem igår, mamma kunde adventspynta lite medan jag sov sedan tog vi en promenad. På kvällen blev det middag och mys hos farmor och farfar, de hade längtat efter mig en massa. Inatt har jag och mamma sovit gott, sov i ett sträck från 23.00 till 6.00. Dock fick mamma gå ut och lägga sig på soffan mitt i natten...hon säger att jag ger ifrån mig en massa ljud....hmm....kan jag inte tänka mig:-)I em kommer äntligen pappa hem, vilken mysig helg vi skall ha nu!
Kram Signe

1 kommentar:

  1. Hej Signe! Förstår att det är skönt att vara hemma igen - och härligt att pappa kommer hem till er ikväll! 10 dagar är lång tid ensamma ju. Bra jobbat mamma! Hoppas ni får en mysig kväll! Kram från Lund

    SvaraRadera