tisdag 8 december 2009

Godkänd läkarundersökning:-)


Hej hej...

Vaknade på ett solskenshumör efter ....opps...nästan 9 h sömn...vilken sömntuta jag e...:-) Låg och gosade en stund med mamma i sängen innan jag ville komma upp. Efter amning tog vi en promenad, lite gråtrist väder men skönt att komma ut i friska luften! Pappa kom hem från jobbet redan vid 13.00 eftersom vi skulle till BVC för 2 månaders läkarkontroll. Läkaren Lena ( en riktig trist typ förresten.) lyssnade på mitt hjärta och mina lungor, lyste i mina ögon och vägde och mätte mig.
Jag väger nu 5255 g och är 58 cm lång. Stora tjejen! Allt var bra med mig!
Nu ikväll har farmor varit och hälsat på, vi har busat och myst! Bilden är från 2.a advent då vi var i Bökevara och högg gran, jag myser med mammas kusin Emmy!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar