torsdag 10 december 2009

Föräldragrupp, Julklappsshopping, Torsdagsbad och Nobelmiddag

Tjena hej!
Allt bra med mig, haft två bra dagar sedan jag sist bloggade! Igår firade jag min namnsdag...Anna..heter jag ju i andranamn. Apropå namn så håller mamma och pappa på att kolla upp en lämplig helg för mitt dop, återkommer med datum. Idag har jag hunnit med att gå på föräldra/barngrupp, jag var mer vaken än förra gången och kollade in de andra bebisarna litegrann. Eftermiddagen spenderade mamma och jag i stan, vi träffade Malin och Leo som vi sedan gick och strosade med. Blev en del julklappar inhandlade:-) Nu ikväll har pappa badat mig, gud va jag tycker det är mysigt! Kvällens Nobelmiddag bestod av mjölk, mjölk och åter mjölk...man vill ju bli stark!!! Förresten så slog jag nog sovrekord inatt...sov från 21.00-6.30...inte konstigt jag äter hela kvällarna..jag klarar ju långa nätter utan mat...och så länge jag går upp i vikt är det ju inget att oroa sig för!
Kram från Signe Anna Margaretha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar