tisdag 1 december 2009

Har jag blivit biten av tzetzeflugan?!


...mamma undrar om tzetzeflugan har bitit mig så jag fått sömnsjukan? Mkt sovande dagar som nätter....men det är väl bara så det är just nu! Jag växer och frodas i alla fall...tror pappa kommer tycka att jag förändrat mig mycket på 10 dagar. När jag inte sover så skrattar och följer jag litegrann med blicken, jag jollrar när jag ligger på skötbordet, jag har ro att sitta i babysittern i mer än 5 minuter och jag gallskriker ca 10 minuter varje kväll! Idag har mamma och jag myst och gått promenad. Om en stund skall vi åka till Knappsmåla och hälsa på hos Helen och Leif! Imorgon åker vi hem till Karlskrona, skall bli skönt att komma hem men vi har verkligen haft en toppenvecka hos mormor och morfar!

Kram signe

1 kommentar:

  1. Hej sötunge! =)
    Kan du skicka hit några såna flugor??!! ;)
    Kram till Er!
    / Edith -2mån idag!

    SvaraRadera