måndag 30 november 2009

Längtar efter pappa...

Nu vill jag snart att pappa kommer hem, även om mamma och jag har det bra så saknar jag pappa och hans skönsång med "Björnen Sover". På torsdag kommer han äntligen hem och det skall bli såååå mysigt! Idag har mamma och jag vart hos gamlamormor och fikat, jag passade på att "bajja" så det blev blöjbyte och jollrande på "skötbordet". Jag var på rkt gott humör hela fm. Eftermiddagen bestod i fika i Lindås hos mammas kompis Suss, där var fullt av mammor och barn..jag valde att sova mestadels vilket inte är så ovanligt när det gäller mig. Nu ikväll har det blivit en promenad med mamma och kompis Malin. Mamma och jag åker nog snart hem till Karlskrona igen...tror farmor och farfar e sugna på att träffa mig, över en vecka sedan vi sågs! Senast onsdag lämnar vi Emmaboda för nya äventyr hemma i Bastasjö....
Kramelikram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar