onsdag 18 november 2009

Frukost hela familjen!




Yippi! Idag, onsdag är pappa Johan ledig! Mysigt att hela familjen är hemma. Jag har skött mig ganska bra inatt även om jag vaknade redan vid 4.00 och inte somnade om förrän 6.30. Mamma och pappa är i alla fall utsövda och tycker jag sköter mig bra! Idag har vi inga stora planer, mest hänga här hemma. Ev. skall vi testa om jag kan äta ur flaska vilket kan vara bra om mamma någon gång vill vara borta en lite längre stund, då kan ju pappa ge mig lite mat..... mamma skall troligen till gymmet några timmar på lördag fm, de har convent hela dagen och mamma längtar efter att lite lätt få testa sin kondition när hennes bästa vän Bella har cykelklass.

Ikväll kommer mammas kompisar Caroline och Sofia hit för att träffa mig, hoppas visa mig från min bästa sida! Bilderna visar hur jag ligger och är gosig i mammas och pappas säng. Den orangefärgade Villevallapyjamasen gillar jag jättemkt!

Hälsning till kusinerna i Malmö....sköt er så mamma Josse hinner packa inför flytten på fredag:-)

Ha en bra dag!
Kram Signe




1 kommentar:

  1. Har försökt skriva kommentarer till er, men det lyckas inte. Nu provar jag igen! Kram J

    SvaraRadera