söndag 22 november 2009

Ruskväder




Hej!


Sov länge idag, till 9.30..rkt gråväder när jag vaknade....usch! På fm kom mammas bästa vän Bella på besök, tyvärr kunde inte min kompis Uno följa med pga att han var hostig och förkyld men jag hoppas vi ses snart! Har mestadels varit inomhus idag pga regnet, på em tog dock mamma och pappa med mig på en tur till Mio och Karlskrona Möbler. Jag har vart en ganska glad bebis hela dagen, har legat på filten och tränat i magläge...e ibland rkt stark och klarar att lyfta huvudet litegrann. Mina leenden mot mamma och pappa blir fler och fler till deras förtjusning! Imorgon skall mamma och jag bara vara hemikring, vi har inga planer vilket är skönt! Bilderna på dagens blogg är då jag hade besök av min kompis Noel och hans mamma Annelie samt från dagens besök av Bella!


Kramar från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar