lördag 21 november 2009

Aktiv dag!


Hejsan hoppsan!

Vilken aktiv dag vi haft idag:-) Efter en halvorolig natt sov jag och pappa till 9.30, mamma stack iväg vid 9.00 för att vara med på gymmets, Aktiva Sportsclubs, Convent så frukostmålet gav pappa mig på flaska. Jag blev jättemätt och somnade nästan direkt efter jag ätit! Mamma kom hem igen vid 11.oo och blev jätteglad när jag hade skött mig så bra under fm. Vi har under em haft lunchbesök av pappas kusin Josefin och hennes sambo Magnus, han tog massa fina bilder på mig som jag kommer använda vid dagens bloggande. Vi har också hunnit med att träffa pappas kollega Christian och hans tjej Mathilda, det blev mkt Afghanistansnack....inte så intressant tyckte jag:-) men jag är ju fenomenal på att drömma mig bort när det pratas mycket omkring mig så jag passade på att sova!!

Nu har jag fått mat och bajsat en massa så jag är såå nöjd, ligger i pappas famn i min tummenfilt och myser!

Lördagskram från Signe!

2 kommentarer: