måndag 16 november 2009

Skall ju skriva lite till, det andra var ju bara test!


Hej igen!

Nu har jag testat mitt första inlägg och det gick ju bra....skall skriva ett till nu....


Idag har mamma och jag hunnit med en promenad...tyvärr började det regna så vi fick småspringa hem....lite extra träning för mamma..kan kanske behövas med tanke på att hon har som mål att kunna springa Göteborgsvarvet i maj.....hmm...vi får se om hon lyckas!


Jag gillar att sova mkt under dagarna....det är ungefär det jag gör..förutom att äta och bajsa/kissa då..... Har dock sovit rkt bra nattetid oxå senaste veckorna...brukar somna runt 23.00-24.00 och sova fram till 5.00-6.00 då jag e hungrig. Efter amningen brukar jag somna om och sova till 8.00-9.00. Är väl rkt bra? Mamma och pappa har dock inte mkt egentid på kvällen, jag gillar att vara med och vara AKTIV hela kvällarna.....kanske kommer ändra sig framöver. Brås nog på pappa som är en kvällsmänniska....


Ha en bra dag!

Kram Signe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar