söndag 29 november 2009

Första advent och julmarknad

Hej hopp!
Tro det eller ej...min sömn inatt slog alla rekord..sov från 23.30 till 07.30..mamma trodde inte det var sant när hon idag tittade på klockan och insåg att jag INTE hade vaknat på min "vanliga" amningstid vid 05.30. Vi var vid 07.30 rkt utsövda. Är det Emmaboda luften som gör att man sover så gott? En mysig adventsfrukost vid 9.00 tillsammans med mamma, mormor och morfar övergick sedan i en långpromenad i Lindehultsskogarna, lite skumpigt men det gick... vagnen är ju faktiskt ingen terrängvagn vilket mamma verkar tro!:-) Jag sov hela rundan + nästan 2 h till när vi kom hem....jag har tydligen ett rkt sovbehov! När det började mörkna tog vi bilen till Kosta Outlet och julmarknaden där, jättemkt folk och fint pyntat med massa ljus i alla träden. Mormor handlade en julklapp till pappa....och mamma handlade en polarn och pyret pyjamas och ett par vantar till mig! Vi åkte hem efter ett par timmar för att fortsätta adventsmyset här....jag är en rkt mysbebis nu ikväll, ligger i morfars famn och snuttar på nappen! Imorgon skall mamma och jag till Lindås och träffa mammas kompisar Suss och Sofie sen tror jag att jag skall be mamma och mormor om ett bad..det var länge sedan nu och jag är rkt sugen på ett dopp i baljan!
Kramar Signe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar