tisdag 24 november 2009

Mamma och jag får klara oss utan pappa nu ett tag:-(

Hejsan!
Dagen började vid 6.00, lagom när pappas klocka ringde. Jag hade sovit sedan 23.00 så jag var sugen på mat efter så många timmar. Efter amningen valde jag att inte somna om så mamma och jag höll pappa sällskap vid frukosten innan han stack till jobbet....ja nu träffar jag inte honom på länge...10 dagar tills vi ses! Trist men det skall nog gå bra! Jag och mamma skall åka till mormor och morfar i Emmaboda imorgon em, där kommer vi stanna nästan en vecka, ska bli kul! Idag på fm tog mamma och jag en promenad, hälsade på grannen Ella och hennes mamma Linda en stund...jag sov som vanligt. På eftermiddagen tog vi bilen in till stan för att träffa Malin och Leo, promenad igen och fika med Malins goda hembakade kakor....Leo var på rkt lekhumör men jag höll mig stilla.....sov.....undra hur mkt man kan sova under ett dygn egentligen?! :-) Kanske blir det en rkt aktiv kväll med tanke på hur mkt jag sovit idag! Nu får det räcka med bloggande för idag! Vi hörs....
Kramar Signe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar