måndag 14 december 2009

tjaba







Hejsan svejsan!
Måndag igen, vad veckorna går! Helgen har vart bra, igår var jag med mamma, pappa och farmor på stan och såg kröningen av årets Lucia. Mysigt! Det snöade litegrann, den första snön jag ser:-)!! Efteråt blev det mys med farmor. På kvällen matade pappa mig med flaska vilket var rkt gott. Resultatet blev att jag inte små-åt hela kvällen utan stod mig bra på den maten (mjölkersättning) hela kvällen. Jag och mamma la oss vid 21.30, men jag har sovit lite oroligt inatt....drömde en massa....jag hade en massa ljud för mig hela natten....Vid 6.00 vaknade jag, då fick jag ligga hos pappa en timme innan det var dags att gå upp! Idag har mamma och jag en mysdag själva, det är kallt ute..ett par minusgrader och frostigt på marken, mysigt med lite vinterkänsla! Förresten så trivs jag jättebra i den röd-vita pyjamasen som jag har på mig på ett utav korten, fick den i present av mina kompisar Melker och Evert, tack tack!!



Kram Signe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar