fredag 4 december 2009

Helgkänsla


Hej och hå!

Nu e fredagen redan här och helgen har börjat:-) Mysigt mysigt! Sussat som en prinsessa inatt, somnade runt 23 och sov till 6.30. Pappa var imponerad att min sömn var så bra, han hörde mig inte på hela natten medan mamma tjatar om att jag är högljudd när jag sover.....Jag och pappa gosade en stund när jag vaknat och sedan blev det babysittern och mysfrukost med både mamma och pappa. Har förresten lämnat klädstorlek 56 och övergått till 62...börjar bli rkt stor nu. Mamma och pappa mätte mig igår och då var jag 60 cm lång, inte illa. Helgen blir ganska intensiv, imorgon kväll skall jag, mamma och pappa till Ronneby och umgås med Noels famlij, oj va mysigt, och på söndag åker vi till Bökevara( utanför Emmabodaskogarna) och hugger julgran tillsammans med mammas kusins familj. Klart vi skall ha en julgran första julen i vårt nya hus!:-) Nu skall jag sussa en stund så mamma och pappa kan dricka lite kaffe i lugn och ro! I em åker vi nog in till stan för att köpa lite julklappar...skall inhandla lite kul saker till mina kusiner Carl och Alice.....eller hur var det nu igen....är det tomten som köper dem?

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar